Pages

Friday, July 30, 2010

Kembara Qatrunnada - Part 1

Bismillahirrahmaanirrahiiim...
Assalamualikum warahmatullahi wabarakatuh...

Alhamdulillah, segala puji bagi Allah kerana dengan izin-Nya saya dapat menjejakkan kaki ke Jakarta pada 23-25 Julai lalu. Banyak yang ingin saya kongsikan bersama kalian, tapi akibat kekangan masa, niat itu terpaksa saya tangguhkan. Setakat ini, biarlah gambar sahaja yang membuka bicara.


Perjalanan bermula

Di "Hannan"


Koleksi tafsir Al-Quran dan buku-buku tarbiyyah


'Macet'


Demi sesuap nasi


Markaz Dakwah Partai Keadilan Sejahtera (PKS)




Sesi 1- Bersama Bu Sita dan Bapak Ferli


Sesi 2- Bersama Bapak Mustafa Kamal


Akhawat

Markaz Dakwah Partai Keadilan Sejahtera (PKS)

Markaz Dakwah Partai Keadilan Sejahtera (PKS)


Kedai buku di Kwitang

Maafkan saya kerana kualiti gambar kurang memuaskan disebabkan 'lens' kamera yang agak bermasalah.

Setakat ini sahaja yang dapat saya kongsikan. InsyaAllah, entri seterusnya akan menyusul. Mohon doa dari Allah agar saya dapat luangkan sedikit masa untuk menulis.

Sekian..Wassalam...



No comments:

Post a Comment